Adolescentele care consuma alcool au, la maturitate, un risc mai crescut de a dezvolta cancer la san, transmite evz.ro.
Potrivit unui studiu efectuat de guvernul american alcoolul cauzeaza pierderi de lichide si vasodilatatie.
um pot fi diminuate aceste riscuri? O cercetare recenta sugereaza ca dieta adoptata de catre femei influenteaza, intr-o oarecare masura, riscul de boala.
Studiul condus de Su X si colegii sai de la Brigham and Women's Hospital si scoala Medicala de la Harvard a demonstrat ca femeile care consuma mai multe alimente bogate in fibre au un risc de a contracta cancer la san cu 25% mai mic decat acelea care au un aport mai scazut de fibre in organism.
Chiar si asa, specialistii tin sa atentioneze ca o astfel de dieta nu elimina predispozitia la cancer generata de bauturile alcoolice. In cadrul cercetarii a fost studiat comportamentul alimentar al unui numar de 29.480 de participante.
Specialistii au constatat ca predispozitia femeilor care mancau in...
Citeste intreg articolul
Sursa: paginamedicala.ro